Tuesday, August 14, 2007

Romantic for Dummies

hah misti koghang pelik apekehe dgn tajuk kali ni.. ok,gua nk bercerita sikit pasal being romantic..tp gua bukan Dr.Love ok? so romantic boleh dikategorikn dlm mcm2 cara..slalunya perbuatan..
setelah disurvey,gua dpt merumuskn beberapa kelakuan yg agak romantic jugak laa..

bg perempuan,romantic adalah;
bg lelaki,romantic adalah;
bg org pelik,romantic adalah;


bg gua pulak,romantic adalah;

`SETIA`

tu je gua nk,xsusah pn kn?
sbb gua jugak adalah seorang yg SETIA.
xcaye,tny gua.

sori gua menulis yg xspatutnya..tp ok what?hihi..


Tata

asiput at 7:24 PM

2comments

2 Comments

at 12:39 AM Blogger ILynn Virgobiru spitted..

bagi aku romantic ialah...

semua di atas
+
mengutuk si dia dgn gelaran capang atau menyepak bontot die tanda geram

 
at 9:11 PM Blogger faridfadhly spitted..

romantik ialah kau.

lalalalala

 

Post a Comment