Tuesday, August 14, 2007

Redang Trip

setelah 3ari 2malm gua di redang,akhirnya gua balik juga ke depan pc utk mnulis blog hampes ni.. xbyk benda yg nk dicerita,tp memori kat pulau redang gila bes!!
gua dgn rakan seperjuangan ditempatkn die Wisana Resort yg amat Privacy..huh kalo bwk awek sedap ni..tp sori la gua xde awek..muahamuahmuha(sambil murung)

aktiviti kat sana berkisar tntang laut..yela xkan pegi beshopping lakk..

snorkeling,mandi,amik gamba,tanam Sidung dlm pasir,bolasepak pantai..mengusha minah salleh.. byk lg lahh..


tp snorkeling kat redang mmg ummphhh abes..

setelah 2kali gua menjalani Snorkeling Trip,baharu lahh gua tau apekah pekerjaan ikanĀ² ..kerja2 mereka adalah MAKAN..ye..MAKAN je keje diorang tuu...

jd ape yg gua nk cite kat sini,selain dr aktiviti kitorang td,aktiviti kitorang kat pulau tu adalah MAKAN jugak!...yeee.... MAKAN..sbb kat pulau tu telah mnyediakn buffet...apa lagi...tibai laaaaaaa........

lepas ni the beachboys nk bercita2 nk g Pulau Sipadan lakk...harapĀ² kat sane ade sedia kn buffet gak laa....

tata

asiput at 9:54 AM

1comments

1 Comments

at 11:14 AM Blogger ILynn Virgobiru spitted..

cis..jeles aku!
mcm nk gi je wisana dgn batek
hahahahha
tp surely batek xnak kan kan

lepas ni gi sipadan reti2 lah ajak aku ngan batekkk
wuu wuuu

 

Post a Comment