Saturday, August 18, 2007

Heart Depressed

Gua berada dlm keadaan xbtol skrg..

sejak 25/7,sakit batuk gua xpenah sembuh..gua rs dh sbotol ubat batuk gua tibai.
dh byk kali gua muntah2..
nafsu mkn dh xde.tp nafsu lain ttp ade(lalala..)
org ckap gua nmpak pucat,sbb xmkn kot..

tp gua ttp mnjalani khidupan seorang student spt biasa..
dan final projek gua yg tahape2 menambahkan lagi volume muntah gua..
kalo gua xde dlm masa terdekat ni,gua mintak maaf kt semua org..

(amacam?suspen x blog gua?)


Tata

asiput at 3:47 PM

3comments

3 Comments

at 10:02 AM Anonymous Anonymous spitted..

yuhoo...kesian kat awak.tapi saye tahu awak kan seorang yang ganteng..hope you'll get well soon..

 
at 9:26 PM Blogger ILynn Virgobiru spitted..

suspen sgt laaaaa
jap agi aku anta batek tgk2 kan ko...mesti ko trus baek
aku mmg baik kan
lalallalala

 
at 11:33 AM Blogger Gua spitted..

hope you'll get well soon..

kau bnyk na buat dosa tangan ngan otak..dah2 la sip

 

Post a Comment