Wednesday, August 08, 2007

Friendster oh friendster.



Gua percaya semua org ada akaun Friendster..

Kadang² tu sorg ade sampai 2-3 akaun..glamer abes la tu.

Jika dilihat dari mcm² sudut,ape la pekdah nye Friendster ni?

Mencari kawan?Kawan kat depan mata pn xlarat melayan.

Mencari Cinta?Hey, xpayah la...berduyun² yg lain buat benda yg sama..

Mencari kawan lama?Ni logik la sket..tp bile semua membe lama guna nickname yg glamer²,The rock la,Mashimaro la,Kaber Hero la....,cemano ha nk jumpe?

Adakah anda tau apa tanda² penyakit Friendster?Mari kita lihat..
Kepada sape² yg terasa tu,gua mintak mahaaap laa..Dah la,malas i nk melayan koghang² ni..

Baik i layan Friendster...Jgn lupa bg komen kat Friendster i tauu...

Tata

asiput at 7:49 AM

4comments

4 Comments

at 8:13 PM Blogger faridfadhly spitted..

sile usha frenster pokpih utk mendapat gambar tercute beliau.

caption:
me~

 
at 1:42 AM Blogger faridfadhly spitted..

ko mmg klaKar ah sip
meh bg komen sket kat aku

 
at 1:43 AM Anonymous Anonymous spitted..

oopsss...komen di atas ini adalah drp aku. silaps. tergune acc batek lak
mampos aku kene ketuk kang

 
at 10:39 AM Blogger Gua spitted..

alaaa asip apa kurgny ngan pokpih tu

 

Post a Comment